Warunki biznesowe
Warunki biznesowe
- Postanowienia ogólne
1.1. Niniejsze ogólne warunki regulują prawa i obowiązki stron umowy wynikające z umowy kupna zawartej pomiędzy sprzedawcą, którym jest CAB Design s.r.o. z siedzibą pod adresem Levočská Dolina 20A , 054 01 Levoča , ID: 53099222, zarejestrowana w: OR prowadzony przez Sąd Rejonowy w Koszycach I, Wydział: Sro, Wpis: 49105/V, Numer Identyfikacji Podatkowej: 2121266323, IČ DPH:SK2121266323 (zwany dalej „sprzedawcą”) i kupującym, którego przedmiotem jest zakup i sprzedaż towarów w sklepie internetowym - retroznaki.pl
Dane kontaktowe sprzedawcy:
e-mail: info@retroznaki.pl
Numer konta dla płatności bezgotówkowych:
SK - SL - Euro
IBAN / SWIFT: SK50 8330 0000 0022 0204 1686 / FIOZSKBAXXX
IBAN / SWIFT: CZ66 2010 0000 0022 0182 2368 / FIOBCZPPXXX
Organ nadzorczy:
Słowacka Inspekcja Handlowa (SOI)
Inspektorat SOI dla regionu preszowskiego
Obrancov miru 6, 080 01 Preszów 1
Departament Nadzoru
tel. NIE. 051/772 15 97
nr faksu 051/772 15 96
http://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi
1.2. Strony umowy uzgodniły, że wysyłając zamówienie do sprzedawcy, kupujący potwierdza, że wyraża zgodę na to, aby niniejsze ogólne warunki handlowe oraz ich warunki miały zastosowanie do umowy kupna zawartej na stronie internetowej handlu elektronicznego prowadzonej przez sprzedawcę. , na podstawie której sprzedający dostarczy kupującemu towar prezentowany na danej stronie internetowej (zwaną dalej „umową kupna”) oraz wszelkim stosunkom pomiędzy sprzedającym a kupującym, powstałym w szczególności przy zawieraniu zakupu umowy i reklamacji towaru.
- Sposób zawarcia umowy kupna
2.1. Do zawarcia umowy kupna dochodzi poprzez wiążącą akceptację przez sprzedawcę propozycji zawarcia umowy kupna złożonej przez kupującego w formie wypełnionego i przesłanego przez kupującego formularza w sklepie internetowym sprzedającego (zwanego dalej „zamówieniem”).
2.2. Wiążące przyjęcie zamówienia kupującego przez sprzedającego jest potwierdzeniem przesłanym kupującemu drogą elektroniczną przez sprzedającego o przyjęciu zamówienia po uprzednim przyjęciu zamówienia przez kupującego i po sprawdzeniu dostępności towaru oraz jego dostępności. żądany przez kupującego termin dostawy towaru, oznaczony jako „Zamówienie przyjęte”. Wiążące przyjęcie zamówienia zawiera dane dotyczące nazwy i specyfikacji towaru, którego sprzedaż jest przedmiotem umowy kupna, dalsze dane dotyczące ceny towaru, dane dotyczące numeru i daty zamówienia, nazwy i dane o miejscu, do którego ma nastąpić dostawa towaru oraz dane o cenie towaru.
2.3. Kupujący może w ciągu 24 godzin od otrzymania zamówienia przesłać Sprzedającemu e-mailem lub telefonicznie informację o rezygnacji z zamówienia. Kupujący ma obowiązek podać w zawiadomieniu o anulowaniu zamówienia imię i nazwisko, adres e-mail oraz opis zamawianego towaru. W przypadku, gdy kupujący zapłacił sprzedającemu cenę zakupu lub jej część w terminie przed anulowaniem zamówienia, sprzedający zwróci już zapłaconą cenę zakupu lub jej część w terminie 7 dni od anulowania zamówienia przez przelewem na rachunek bankowy kupującego, chyba że strony umowy ustalą inny sposób zwrotu ceny nabycia.
- Prawa i obowiązki sprzedawcy
3.1. Sprzedawca jest zobowiązany do:
- a) na podstawie zamówienia potwierdzonego przez sprzedającego dostarczyć towar kupującemu w uzgodnionej ilości, jakości i terminie oraz zapakować go lub wyposażyć do transportu w sposób niezbędny do jego konserwacji i ochrony,
- b) zapewnić, że dostarczony towar jest zgodny z obowiązującymi przepisami prawa Republiki Słowackiej i Republiki Czeskiej
- c) przekazać kupującemu, najpóźniej wraz z towarem w formie pisemnej lub elektronicznej, wszystkie dokumenty niezbędne do przejęcia i używania towaru oraz inne dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa (instrukcje w języku słowackim, dowód dostawy, dokument podatkowy).
3.2. Sprzedający ma prawo do należytej i terminowej zapłaty od kupującego ceny zakupu za dostarczony towar.
3.3. Sprzedający ma prawo anulować zamówienie, jeżeli ze względu na wyprzedane zapasy lub niedostępność towaru nie jest w stanie dostarczyć towaru kupującemu w terminie określonym w niniejszym regulaminie, chyba że zgodzi się on z klienta o alternatywnych wynikach. O anulowaniu zamówienia Klient zostanie poinformowany telefonicznie lub e-mailem, a w przypadku zapłaty ceny zakupu lub jej części, środki zostaną mu zwrócone w ciągu 15 dni na wskazane przez niego konto, chyba że inaczej uzgodniono ze sprzedawcą.
- Prawa i obowiązki kupującego
4.1. Kupujący zobowiązany jest do:
- a) przejąć zakupiony lub zamówiony towar,
- b) zapłacić sprzedającemu uzgodnioną cenę zakupu w uzgodnionym terminie, łącznie z kosztami dostarczenia towaru,
- c) nie szkodzić dobremu imieniu sprzedawcy,
- d) potwierdzić odbiór towaru na dowodzie dostawy swoim podpisem lub podpisem osoby przez niego upoważnionej.
4.2. Kupujący ma prawo dostarczyć towar w ilości, jakości, terminie i miejscu uzgodnionym przez strony w wiążącym przyjęciu zamówienia.
- Warunki dostawy i płatności
5.1. Towar sprzedawany jest według wystawionych próbek i katalogów sprzedawcy znajdujących się na stronie internetowej sklepu elektronicznego sprzedawcy.
5.2 Kupujący ma obowiązek odebrać towar w miejscu wskazanym w przyjęciu zamówienia kupującego przez sprzedającego. W przypadku opóźnienia w dostawie towaru przez sprzedającego, sprzedawca jest uprawniony do jednostronnego przedłużenia terminu dostawy towaru, nawet wielokrotnie, za co sprzedający wystawi kupującemu potwierdzenie.
5.3. Miejscem dostawy towaru jest miejsce wskazane w przyjęciu zamówienia przez sprzedawcę, chyba że strony umowy postanowiły inaczej w umowie kupna.
5.4. W przypadku, gdy sprzedający dostarczy towar kupującemu do miejsca wskazanego przez kupującego w umowie kupna, kupujący jest zobowiązany do odbioru towaru osobiście lub zapewnienia odbioru towaru przez osobę, której upoważnia w przypadku swojej nieobecności do odbioru towaru określonego w umowie kupna oraz do podpisania protokołu dostawy i dostawy towaru. Osoba trzecia upoważniona do odbioru towaru określonego w umowie kupna ma obowiązek przedłożyć sprzedającemu oryginał lub kopię umowy kupna oraz dowód zapłaty za towar i pisemne pełnomocnictwo. Jeżeli zaistnieje konieczność powtórzenia dostawy towaru ze względu na nieobecność kupującego w miejscu określonym w umowie kupna, wszelkie powstałe koszty pokrywa kupujący, w szczególności wielokrotna dostawa towaru do miejsca określonego w umowy kupna i innych kosztów z nią związanych. Towar uważa się za dostarczony w momencie dostarczenia towaru na adres podany w wiążącym przyjęciu zamówienia i odebrany odpowiednio w momencie fizycznego odbioru towaru przez kupującego. przez swojego upoważnionego przedstawiciela albo odmawiając przyjęcia towaru, co przewoźnik wskazuje w protokole z dostawy i przekazania towaru.
5.5. Kupujący ma obowiązek sprawdzić przesyłkę, tj. towar i jego opakowanie, niezwłocznie po dostawie. Jeżeli kupujący stwierdzi, że towar lub opakowanie towaru jest uszkodzone mechanicznie, ma obowiązek powiadomić o tym przewoźnika i sprawdzić w jego obecności stan towaru. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru przy odbiorze towaru, kupujący ma obowiązek niezwłocznie sporządzić protokół dotyczący rozmiaru i charakteru uszkodzenia towaru (protokół szkody), którego prawidłowość zostanie potwierdzona przez przewoźnika. po otrzymaniu towaru. Na podstawie tak sporządzonego i dostarczonego sprzedającemu protokołu, sprzedawca po ustaleniu z przewoźnikiem zdarzenia szkodowego może zapewnić usunięcie braku towaru, rabat na towar lub w przypadku nieodwracalnych wad towaru towar, dostarczyć nowy towar kupującemu.
5.6. W przypadku niedostarczenia towaru przez sprzedającego w terminie określonym dla dostawy towaru, kupujący ma prawo odstąpić od umowy kupna, a sprzedający ma obowiązek zwrócić już zapłaconą część zakupu. cenę kupującemu w terminie 15 dni od doręczenia mu oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży w drodze bezgotówkowego przelewu na wskazane przez kupującego konto kupującego.
5.7. Kupujący otrzyma fakturę e-mailem lub w formie papierowej wraz z towarem za każdą wysyłkę.
5.8. Długość terminu dostawy wynosi zazwyczaj od 48 godzin do 7 dni roboczych, w zależności od dnia otrzymania zamówienia i sposobu dostarczenia towaru. Otrzymane zamówienia wysyłamy masowo w każdy dzień roboczy. Jeżeli jest napisane, że towar posiadamy „na magazynie”, oznacza to, że posiadamy go na magazynie i możemy go Państwu wysłać najpóźniej następnego dnia roboczego lub w czwartek bezpośrednio po otrzymaniu zamówienia. Jeżeli jest napisane, że towaru nie ma w magazynie, oznacza to, że nie mamy towaru na magazynie, ale towar został zamówiony i w tej chwili nie można go zamówić. Aktualnie nie oferujemy możliwości zamówienia towaru, którego nie ma na magazynie.
5.9. Towar wysyłamy w formie paczki lub za pobraniem, kurierem lub do wybranych przez Klienta punktów dostawy w ramach tego zamówienia.
5.10. Formy płatności: bezgotówkowy przelew bankowy (preferowany), płatność przy odbiorze oraz płatność kartą kredytową za pośrednictwem usługi Comgate.
- Cena zakupu
6.1 Kupujący jest zobowiązany zapłacić sprzedającemu cenę zakupu towaru uzgodnioną w umowie kupna w chwili zawarcia umowy kupna, łącznie z kosztami dostawy towaru (zwaną dalej „ceną zakupu”) poprzez za pobraniem za pośrednictwem firmy świadczącej usługi pocztowe, za pobraniem w miejscu wydania towaru lub przelewem bezgotówkowym na konto Sprzedawcy, wskazane w wiążącym przyjęciu zamówienia.
6.2. W przypadku zapłaty przez Kupującego ceny zakupu przelewem bezgotówkowym, za dzień zapłaty uważa się dzień, w którym cała cena zakupu została zaksięgowana na koncie Sprzedającego.
6.3. Kupujący jest zobowiązany zapłacić sprzedającemu cenę zakupu za uzgodniony towar w terminie zgodnym z umową kupna, najpóźniej jednak w momencie odbioru towaru.
6.4 Jeżeli kupujący zapłaci sprzedającemu cenę zakupu za towar uzgodnioną w umowie kupna, kupujący ma prawo odstąpić od umowy kupna i żądać zwrotu ceny zakupu wyłącznie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Republiki Słowackiej.
- Nabycie własności i przejście ryzyka uszkodzenia towaru
7.1 Kupujący nabywa własność towaru dopiero po zapłaceniu całej ceny zakupu towaru.
7.2. Ryzyko uszkodzenia towaru przechodzi na kupującego z chwilą odebrania towaru od sprzedającego, a jeżeli nie zrobi tego w terminie, to z chwilą, gdy sprzedawca pozwoli mu zająć się towarem i kupujący nie przejmuje towaru.
- Procedura reklamacyjna (odpowiedzialność za błędy, gwarancja, reklamacje)
8.0. Gwarancja Retrocedule.sk i topcedule.cz – wszystkie roszczenia gwarancyjne, w których wada ujawni się w ciągu 30 dni od otrzymania towaru, są rozwiązywane przez sprzedawcę poprzez wymianę towaru na nowy. Jeżeli w danym momencie towaru nie ma na magazynie, kupujący zostanie jak najszybciej zamówiony lub będzie miał możliwość wyboru innego towaru o tej samej wartości. Aby reklamacja mogła zostać rozpatrzona poprzez wymianę towaru na nowy w terminie 30 dni od jego otrzymania zgodnie z niniejszym punktem ogólnych warunków handlowych, reklamowany towar musi zostać zwrócony sprzedawcy w stanie kompletnym (tj. łącznie ze wszystkimi akcesoriami, opakowanie itp.) nie później niż w terminie 30 dni od jego odbioru przez kupującego. Gwarancja wymiany nie dotyczy towaru uszkodzonego mechanicznie.
Instytut Gwarancji retrocedule.sk i topcedule.cz , o którym mowa w punkcie 8.0 ogólnych warunków handlowych (rozwiązanie reklamacji towaru poprzez wymianę towaru na nowy w ciągu 30 dni od otrzymania towaru przez kupującego, możliwość zwrot towaru nieużywanego nawet po upływie ustawowego terminu) dotyczy towaru zakupionego przez kupującego, będącego konsumentem w rozumieniu ust. § 2 lit a) Ustawa nr. 250/2007 Z . z. w sprawie ochrony konsumentów oraz w sprawie zmiany ustawy nr 2 Słowackiej Rady Narodowej. 372/1990 Zb. o przestępstwach ze zmianami (osoba fizyczna lub osoba prawna, która nabywa produkty lub korzysta z usług na użytek własny lub na potrzeby członków swojego gospodarstwa domowego).”
8.1 Sprzedawca odpowiada za wady produktu, a kupujący ma obowiązek niezwłocznie zgłosić sprzedającemu reklamację.
8.2. Kupujący ma obowiązek sprawdzić towar przy odbiorze. Jeżeli tego nie uczyni, może dochodzić roszczeń z tytułu wad stwierdzonych podczas tej kontroli, pod warunkiem, że wykaże, że towar miał te wady już w chwili odbioru.
8.3.W okresie gwarancyjnym Klientowi przysługuje prawo do bezpłatnego usunięcia wady po przedstawieniu towaru wraz z dowodem zapłaty (dokument księgowy).
8.4 Rozpoczęciem postępowania reklamacyjnego jest jednocześnie dzień złożenia reklamacji. Reklamowany towar należy dostarczyć do siedziby sprzedawcy, chyba że sprzedawca lub wskazana osoba określi inaczej (np. dostarczy towar bezpośrednio wskazanej osobie).
8.5. Kupujący ma obowiązek zgłosić sprzedawcy wadę towaru bez zbędnej zwłoki, pod rygorem utraty prawa wobec sprzedającego do bezpłatnego usunięcia wady.
8.6. Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie przekazać kupującemu potwierdzenie zgłoszenia reklamacji; jeżeli nie ma możliwości natychmiastowego doręczenia potwierdzenia, należy je dostarczyć bez zbędnej zwłoki, najpóźniej jednak wraz z dokumentem potwierdzającym zakończenie reklamacji; potwierdzenie zgłoszenia reklamacji nie jest wymagane, jeżeli kupujący ma możliwość wykazania zastosowania reklamacji w inny sposób.
8.7. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wymiany wadliwego towaru na inny, podobny, o porównywalnych parametrach technicznych.
8.8. Prawo kupującego do skorzystania z rękojmi u sprzedającego wygasa:
- a) nie przedstawiając dowodu wpłaty lub dokumentu księgowego,
- b) niezgłoszenia oczywistych błędów przy odbiorze towaru,
- c) po upływie okresu gwarancji na towar,
- d) uszkodzenia mechaniczne towaru powstałe z winy kupującego,
- e) używania towaru w warunkach odbiegających od środowiska naturalnego ze względu na jego wilgotność, działanie chemiczne i mechaniczne,
- f) nieprofesjonalnego obchodzenia się, obsługi lub zaniedbania dbałości o towar (np. z naruszeniem punktu 8.12),
- g) uszkodzenia towaru na skutek nadmiernego obciążenia lub użytkowania niezgodnego z warunkami określonymi w dokumentacji, zasadach ogólnych, normach technicznych lub przepisach bezpieczeństwa obowiązujących na terenie Republiki Słowackiej,
- h) uszkodzenia towaru spowodowane nieuniknionymi i/lub nieprzewidywalnymi zdarzeniami,
- i) uszkodzenia towaru poprzez przypadkowe uszkodzenie i przypadkowe pogorszenie,
- j) w wyniku nieprofesjonalnej ingerencji, uszkodzeń w transporcie, uszkodzeń spowodowanych przez wodę, ogień, elektryczność statyczną lub atmosferyczną lub inną siłę wyższą,
8.9. Sprzedawca ma obowiązek rozpatrzyć reklamację i zakończyć procedurę reklamacyjną w jeden z następujących sposobów:
- a) poprzez wymianę towaru,
- b) poprzez zwrot ceny zakupu towaru,
- c) płacąc rozsądną obniżkę ceny towaru,
- d) uzasadnione odrzucenie reklamacji towaru.
8.10 Sprzedający ma obowiązek wystawić kupującemu pisemną informację o sposobie ustalenia sposobu rozpatrzenia reklamacji i rozpatrzenia reklamacji, nie później niż 30 dni od dnia zgłoszenia reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej. .
8.11. Okres gwarancji wynosi 24 miesiące i rozpoczyna się w dniu odbioru towaru przez kupującego.
8.12. W przypadku wymiany towaru na nowy kupujący otrzyma dokument, na którym zostanie wskazany wymieniony towar, a wszelkie inne roszczenia rozpatrywane będą na podstawie oryginału dowodu dostawy i niniejszego dokumentu reklamacyjnego. W przypadku wymiany towaru na nowy bieg terminu gwarancyjnego rozpoczyna się na nowo od dnia otrzymania nowego towaru, jednak wyłącznie w odniesieniu do towaru nowego.
8.13. W przypadku wady usuwalnej reklamacja zostanie rozpatrzona w zależności od decyzji kupującego zgodnie z pkt. 8.13. niniejszych reklamacji i warunków handlowych w następujący sposób:
- a) sprzedawca zapewnił usunięcie wady, lub
- b) sprzedawca wymieni wadliwy towar.
8.14. W przypadku błędu, którego nie da się usunąć, sprzedawca rozpatrzy reklamację w następujący sposób, w zależności od decyzji kupującego:
- a) poprzez wymianę towaru na inny, funkcjonalny, o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, lub
- b) w przypadku, gdy sprzedawca nie będzie miał możliwości wymiany towaru na inny, rozpatrzy reklamację poprzez zwrot ceny zakupu.
- Odstąpienie od umowy kupna
9.1 Sprzedający ma prawo odstąpić od umowy kupna ze względu na wyprzedanie zapasów, niedostępność towaru lub jeżeli producent, importer lub dostawca towaru uzgodnionego w umowie kupna zaprzestał produkcji lub dokonał tak poważnych zmian, że uniemożliwiło wykonanie obowiązków sprzedającego wynikających z umowy kupna lub z powodu siły wyższej. Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie poinformować kupującego o tym fakcie i zwrócić mu już wpłaconą zadatek za towar uzgodniony w umowie kupna w terminie 15 dni od dnia powiadomienia o odstąpieniu od umowy przelewem na konto wskazane przez kupującego.
9.2 Kupujący ma prawo odstąpić od umowy kupna na warunkach określonych w ustawie nr. 108/2000 Coll. o ochronie konsumentów w sprzedaży obwoźnej i sprzedaży wysyłkowej, z późniejszymi zmianami (zwanej dalej „Ustawą o ochronie konsumentów w sprzedaży wysyłkowej”) w ciągu siedmiu dni roboczych od daty otrzymania towaru. W tym terminie kupujący ma prawo rozpakować i przetestować towar w sposób analogiczny jak zwykle przy zakupie w klasycznym sklepie stacjonarnym. Testowanie nie oznacza jednak rozpoczęcia użytkowania produktu, a następnie zwrócenia go sprzedawcy.
9.3. Wysyłając zamówienie do Sprzedającego, Kupujący potwierdza, że Sprzedający terminowo i prawidłowo wypełnił swoje obowiązki informacyjne zgodnie z ust. § 10 ustawy o ochronie konsumentów w sprzedaży wysyłkowej.
9.4. Odstąpienie od umowy musi zostać dokonane przez kupującego w formie pisemnej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
9.5. Odstąpienie od umowy kupna zgodnie z poprzednim punktem niniejszych ogólnych warunków musi zawierać dane identyfikacyjne kupującego, numer i datę zamówienia, dokładną specyfikację towaru, sposób, w jaki sprzedawca powinien zwrócić przedmiot. otrzymaną płatność, w szczególności numer rachunku i/lub adres pocztowy oraz powód odstąpienia od umowy. Równocześnie z odstąpieniem od umowy sprzedaży sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć towar wraz z akcesoriami, w tym dokumentację, dowód zapłaty itp. i w oryginalnym opakowaniu na własny koszt.
9.6. W przypadku odstąpienia kupującego od umowy i dostarczenia towaru sprzedającemu zgodnie z pkt. 9.2. niniejszych ogólnych warunków handlowych, sprzedający zwróci kupującemu zapłaconą już cenę zakupu towaru, określoną w wiążącym przyjęciu zamówienia lub jego części, w ciągu 15 dni od doręczenia mu oświadczenia o odstąpieniu od umowy kupna i dostarczenie towaru sprzedającemu w drodze bezgotówkowego przelewu na wskazane przez kupującego konto kupującego.
9.7. W przypadku odstąpienia kupującego od umowy zgodnie z pkt. 9.2. niniejszych ogólnych warunków i dostarcza sprzedającemu towar używany, uszkodzony lub niekompletny, sprzedającemu przysługuje prawo do odszkodowania w wysokości wartości naprawy towaru i przywrócenia towaru do stanu pierwotnego.
9.10. W przypadku nie dopełnienia przez Kupującego któregokolwiek z obowiązków określonych w pkt. 9.4. i 9,5. niniejszych ogólnych warunków, odstąpienie od umowy kupna jest nieważne i skuteczne, a sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu kupującemu ceny zakupu, a także ma prawo do zwrotu kosztów związanych z odesłaniem towaru do kupującego .
- Recenzje produktu
10.1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do niepublikowania recenzji produktów zawierających nieodpowiednie określenia, nieprawdziwych, niezwiązanych z danym produktem, odsyłających do stron zewnętrznych lub w inny sposób szkodzących imieniu naszej firmy.
- Postanowienia końcowe
11.1 Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszych ogólnych warunków. Obowiązek pisemnego powiadomienia o zmianach w niniejszym ogólnym regulaminie jest realizowany poprzez zamieszczenie go na stronie internetowej sklepu elektronicznego sprzedawcy.
11.2 Strony umowy ustaliły, że komunikacja pomiędzy nimi będzie odbywać się głównie w formie wiadomości e-mail lub telefonicznie pod numerem telefonu wskazanym w pkt. 1.1.
11.3. Odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego, ustawa nr. 22/2004 Dz. o handlu elektronicznym oraz o zmianie ustawy nr. 128/2002 Coll. w sprawie kontroli państwa nad rynkiem wewnętrznym w sprawach ochrony konsumentów oraz w sprawie zmiany niektórych ustaw, zmienionej ustawą nr. 284/2002 Dz. z późn. zm. oraz Ustawy o ochronie konsumentów w sprzedaży wysyłkowej. Do stosunków nieuregulowanych niniejszymi ogólnymi warunkami, które powstały pomiędzy sprzedającym a kupującym, będącym spółką gospodarczą lub osobą fizyczną - przedsiębiorcą, mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu handlowego.
11.4 Niniejsze ogólne warunki stają się skuteczne wobec kupującego z chwilą przesłania przez kupującego zamówienia elektronicznego.
11.5 Wysyłając zamówienie, kupujący potwierdza, że zapoznał się z niniejszymi ogólnymi warunkami handlowymi i zgadza się z nimi w całości.
W Lewoczy, 19 czerwca 2020 r